شیری: ماشین نیستیم که اشتباه نکنیم

مهدی شیری در مورد باخت مقابل حریف ازبکستانی گفت: بچه ها کم تجربه نداشتند اما با این حال ما نیمه اول خیلی خوب بودیم به نظر من نیمه دوم هم عملکرد بدی نداشتیم اما از آنجایی که اکثر بچه ها تجربه بازی بین المللی را ندارند شاید کمی دچار استرس شده بودند. به هر حال در فوتبال یک روزهایی هست که روز تیم آدم نیست. ما ماشین نیستیم آدمی و اشتباه می کنیم. در ضمن صحبت هایی که در مورد بیرانوند می شود و برخی می گویند او مقصر این شکست است اصلا درست نیست. گلی که تیم دریافت می کند تمام بچه ها مقصر هستند، الان هم کل تیم ما باخته است.

او در مورد موقعیت حساسی که در نیمه اول به دست آورد ولی نتوانست تبدیل به گلش کند ادامه داد: آن لحظه که توپ زیر پای من آمد دودل شدم، چرخیدم که توپ را بزنم بعد تصمیم گرفتم که پاس رو به جلو دهم به همین خاطر آخرسر هم توپم گل نشد. انشالله بازی های بعدی برای نفت گل می زنم.

شیری در مورد دیدار با العین در دیدار پیش رو نظرش را اینگونه بیان کرد: هر طور شده باید این بازی را ببریم. خواهشمندیم هر که در توانش است به استادیوم بیاید چون 3 امتیاز این بازی نه تنها به تیم نفت بلکه به کل فوتبالمان کمک می کند.

وقتی از بازیکن نفت سوال شد می توانند جزو مدعیان گروهشان باشند یا خیر پاسخ داد: ما اگر بخواهیم جز مدعیان باشیم باید ببریم. بخصوص بازی با العین که میزبان هستیم. امیدوارم که بتوانیم با 10، 11 امتیاز به دور بعد صعود کنیم.

هافبک زردپوشان تهران در مورد گروهی که در آن قرار گرفتند گفت: گروه ما سخت است اما تیم ما هم واقعا خوب است. چه در لیگ بازی کنیم چه در بازی های مقدماتی، چه در آسیا تمام توانمان را برای موفقیت نفت می گذاریم. دقیقا همان کاری که در بازی با پاختاکور انجام دادیم. همه دیدند که در کل بازی همه چیز دست ما بود ولی نمی دانم که چه اتفاقی افتاد آن تو توپ آمد و وارد دروازه ما شد.

شیری در پایان در مورد نتایج دیگر نمایندگان ایران افزود: فولاد هم دقیقا مثل تیم ما واقعا فوتبال بازی می کند ولی آنها در بازی دیروزشان شانس نیاوردند ولی تا زمانی تیمی خوب بازی می کند و شانس نمی آورد از آنجا به بعدش با نتیجه همراه می شود. در مورد تراکتورسازی هم نمی توانم نظر دهم چون بازیشان را ندیدم. در رقابت های لیگ هم اکثرا بازی آنها با ما همزمان است و شناخت آنچنانی نداریم ولی خیلی ناراحت شدم که نماینده ما بازی را به نسف قارشی واگذار کرد ولی در این بین باید به پرسپولیسی ها بابت آن پیروزی شیرین تبریک بگویم.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: مهدي شيري , نفت تهران ,

تاريخ : پنج شنبه 7 اسفند 1393 ا 22:33 نويسنده : علی ظهرابی ا
.: Weblog Themes By : VioletSkin.lxb.ir :.